Network4Cars
Creëren van een online platform voor internationale autohandel.
Opdracht.
Network4Cars was op zoek naar een partner voor het ontwerpen en ontwikkelen van de nieuwe website. De website wordt gekoppeld aan Salesforce voor de actuele autovoorraad, klantgegevens en ordergegevens. Het design van de website moest moderner, het CMS van de website flexibel en gebruiksvriendelijk. Daarnaast waren de wensen: Snelle performance, uitermate gebruiksgemak, multi language, verhogen van conversie, en Network4Cars neerzetten als de grootste betrouwbare autogroothandel van Europa. ‘Oh ja, en we moeten over drie maanden live’Werkwijze.
In korte sprints kwamen we met een team van specialisten bij elkaar. Vanuit de marketing afdeling van Network4Cars werd een strategische briefing aangeleverd waarin Buyerpersona, doelgroep en doel waren gespecificeerd. Iedere week werd de voortgang van de website in Sketch gepresenteerd waarbij de input vanuit User experience, Webdevelopment, Online Marketing en de "requirements" vanuit Network4Cars waren verwerkt. Network4Cars was niet voor niets op zoek naar partners die kennis en input meebrachten. Na iedere sessie werden de nieuwe features en deadlines voor de volgende brainstorms besproken, zo wist iedereen precies wat de todo's waren en kon de voortgang goed bewaakt worden.Reactie van Network4Cars
“Ik heb Bootschap. en Lined altijd als partner en niet als leverancier gezien. In mijn beleving kun je alleen vanuit deze gedachte een dergelijk traject op een goede manier aanvliegen. Door de agile aanpak en de nauwe samenwerking tussen zowel Bootschap. , het team van Lined als onze marketeers en techneuten zijn we in staat geweest een product op leveren dat onze verwachting heeft overtroffen. Dit wordt dagelijks nog bevestigd door de vele positieve reacties die wij ontvangen van onze klanten.”Bart van Ruiten
Process & IT Manager - Network4Cars
Ontwikkeld door:
Dave
Eigenaar & Ontwikkeling
Lennart
Webdeveloper
Maurice
Webdeveloper