Lined Webdevelopment tilt zijn klantenservice naar een hoger niveau

20 april 2023

Bij Lined Webdevelopment zijn we altijd op zoek naar manieren om onze klanten beter van dienst te kunnen zijn en onze producten te verbeteren. Daarom hebben we onlangs een belangrijke verandering doorgevoerd in onze bedrijfsorganisatie: we hebben namelijk een eigen supportafdeling opgericht!

Waarom hebben we dit gedaan?
Omdat we merkten dat onze oude manier van werken niet meer voldeed aan de verwachtingen van onze klanten en onze ontwikkelaars. Voorheen deden onze 8 ontwikkelaars zelf 1 dag in de week support. Een eigen supportafdeling heeft een aantal voordelen

  • Het gaat niet meer ten koste van de lopende projecten: De ontwikkelaars kunnen nu al hun tijd besteden aan het ontwikkelen van hoogwaardige websites en applicaties.
  • De klanten hebben nu 1 vast aanspreekpunt voor al hun vragen en uitdagingen. Zo worden eventuele miscommunicaties zoveel mogelijk vermeden.
  • De samenwerking tussen de ontwikkelaars en de supportafdeling gaat een stuk soepeler door een vast persoon.

Voorheen was het helaas nog niet mogelijk om een supportafdeling op te richten, simpelweg omdat het geen fulltime functie betrof binnen de bedrijfsgrootte die Lined op dat moment had. Door de groei van de afgelopen jaren hebben we dit punt nu wel bereikt. 

Onze ontwikkelaars kunnen zich nu volledig richten op hun core business namelijk, het ontwikkelen van websites, webshops en webapplicaties voor diverse branches. Dit zorgt op zijn beurt ook weer voor persoonlijke innovatie en -groei.

Wat betekent dit voor u als klant?
Dat u kunt rekenen op een nóg betere service en een beter product van ons! U kunt ons altijd bereiken via e-mail of via telefoon. U krijgt één vast aanspreekpunt wie uw situatie kent en u helpt.

Even voorstellen
Tot slot willen wij graag onze nieuwe supportmedewerker aan u voorstellen:
Dit is Mark! Hij is sinds kort werkzaam als Supportmedewerker bij Lined. Dit houdt in dat de meeste vragen die per e-mail en telefoon binnenkomen door Mark beantwoord zullen worden. Als u tegen vragen of problemen aan loopt met betrekking tot uw website, helpt hij u graag weer op weg. Dat is iets waar Mark zijn energie uit haalt! 

Heeft u nog vragen of opmerkingen over onze nieuwe supportafdeling? Laat het ons weten! Wij horen graag uw feedback en suggesties. U kunt ons bereiken via ons support portaal, per e-mail of telefoon.

 
Terug naar alle nieuws berichten